Burned Tower
Po tym, jak tylko wejdziemy do wieży, zauważymy tańczące u jej stóp Pokemony, w tej chwili niedostępne. Idziemy w prawo i w górę (po rozmowie z profesorem) - zaczepi nas nasz rywal, chcąc powalczyć nieco. Oczywiście, nie mamy innego wyjścia - akceptujemy wyzwanie!
Rywal
Nagroda: $1408
Pokemony:
- Croconaw / Baylees / Quilava (level 22) - Pokemon przeciwny do naszego startera.
- Gastly (level 20) - duch.
- Zubat (level 20) - Pokemon latający/trujący
- Magnemite (level 18) - Pokemon elektryczny / stalowy.
Taktyka:
- Rywal nieco podtrenował i teraz posiada o wiele silniejsze Pokemony.
- Jego drużyna wzbogaciła się o Magnemite'a. Tego łatwo pokonać na przykład ogniem.
- Ważne jest, by pokonać Gastly'ego - gdy ten zacznie używać swych ataków, może być krucho. Dobrze sprawdzi się tutaj Pokemon psychiczny.
- Zubat nie zmienił się od ostatniej potyczki, nadal jest kiepskim Pokemonem. Pokemon psychiczny również zalecany, aczkolwiek elementalne ataki sprawdzą się równie dobrze.
- Druga ewolucja startera może nam sprawić trochę problemu - po prostu używamy do jej pokonania innego stworka, niż nasz własny starter.
Tuż po walce rywal zniknie. My natomiast będziemy w stanie rozejrzeć się po wieży. Na chwilę obecną idziemy w górę, ignorując zejście w dół. Tam walczymy z trenerem, a następnie podnosimy umiejscowione po prawej stronie Antidote. Idąc w lewo napotykamy na kolejnego trenera. Idziemy w dół i miażdżymy skałę, uzyskując dostęp do HP UP. To tyle, jeżeli chodzi o to piętro, schodzimy na dół po drabinie. Trafiamy do miejsca, w którym na środku tańczą Pokemony-legendy. Tutaj nie mamy zbyt wiele do zrobienia - po prostu podchodzimy do Pokemonów, a te pouciekają. Pojawi się profesor, porozmawia z nami i wyjdzie. Opuszczamy miejsce i idziemy uleczyć nasze Pokemony - następnie zmierzamy do kolejnej Sali Gimnastycznej - czeka nas kolejny pojedynek o odznakę.




