Rejestracja jest chwilowo niedostępna.
Linia fabularna gry
Gra po ukończeniu linii fabularnej

Humilau City

. .


Od razu po wejściu do miasta podchodzimy do rywala i krótko z nim rozmawiamy. Zauważamy szklany budynek znajdujący się po lewej stronie - to tutejsza Sala Gimnastyczna. Niestety, teraz jeszcze nie mamy do niej dostępu. W każdym razie na chwilę obecną - za chwilę na pewno to się zmieni. Idziemy w prawo i w górę, trafiając na most.

Tam wchodzimy do pierwszego napotkanego na naszej drodze budynku. Wchodzimy, a raczej próbujemy, bo z wody wyskakuje Marlon, lider tutejszej Sali Gimnastycznej. Mówi nam, że będzie na nas tam czekał. Miło. W każdym razie, skoro tu jesteśmy, wchodzimy do domku. Mężczyzna tutaj to kolejny nauczyciel ataków! Tym razem nauczy nasze Pokemony wybranych posunięć w zamian za określoną ilość Yellow Shardów.

. .


Gdy skończymy już handlować, idziemy w lewo, trafiając na płyciznę. Wskakujemy do wody (obok dziewczyny) i płyniemy na plażę tuż na południu. Tutaj idziemy jedyną dostępną drogą, znajdując Shell Bell. Wracamy na płyciznę i wchodzimy na rampę po lewej stronie. Jeżeli porozmawiamy z łysym staruszkiem, dostaniemy misję. Teraz wchodzimy do domku po prawej - tam w koszu na śmieci znajdujemy Full Restore.

Wychodzimy z budynku i schodzimy z rampy. Idziemy na północ po płyciznie, w kolumnie podtrzymującej rampę na północy znajdując Heart Scale. Idziemy dalej tą samą płycizną, na jej końcu znajdując kolejne Heart Scale. To wszystko tutaj, wracamy na początek miasta i w lewo, by uleczyć swoje Pokemony. Następnie możemy już udać się do tutejszej Sali Gimnastycznej.

Humilau City GYM



. .


Po wejściu rozmawiamy z Clyde'm (tym razem sam do nas nie zagada), by otrzymać naszą Fresh Water. Teraz idziemy w górę i w lewo, skacząc na pierwszą lilię. Idziemy na północ i walczymy z trenerką. Teraz wskakujemy na lilię po prawej - gdy ta się zatrzyma, zeskakujemy i idziemy na północ. Kolejna lilia zabierze nas w prawo. Zeskakujemy i pokonujemy kolejną trenerkę.

Teraz wracamy na tę samą lilię, płynąc nią w dół. Na pomostku idziemy w prawo, a na rozwidleniu idziemy na północ. Teraz zmierzamy jedyną dostępną drogą, mijając piękny most na środku, a na końcu wskakując na lilię tak, aby udała się na południe (od góry). Zeskakujemy z niej w wsiadamy na nią z lewej strony, by trafić do trenera - pokonujemy go. Zeskakujemy z lilii na południe i idziemy maksymalnie w prawo. Następnie kierujemy się na północ, nowo utworzoną ścieżką.

. .


W końcu docieramy do trenerki - po pokonaniu jej Pokemonów zauważamy umiejscowioną w rogu lilię. Płyniemy nią w lewo i zeskakujemy na rampie. Używamy kolejnej, by dostać się w prawo, do trenera, a następnie wracamy nią w lewo. Tą samą lilię opuszczamy i wskakujemy na nią od dołu, udając się nią na północ. Idziemy w prawo, by zawalczyć z trenerką.

Lilią poniżej płyniemy na południe. Zeskakujemy z niej w prawo i płyniemy nią w lewo. Następnie transportujemy ją w górę i zeskakujemy w lewo. Wskakujemy, by ta udała się w prawo. Droga do lidera stoi już dla nas otworem! Rozmawiamy z nim, by rozpocząć pojedynek o naszą ostatnią odznakę!

Sala Gimnastyczna: Marlon



. .


  • Nagroda: $6120

Pokemony

# lvl pokemon typ wrażliwości
. 49 Carracosta wodny/kamienny trawiasty, elektryczny, walczący, ziemny
. 49 Wailord wodny trawiasty, elektryczny
. 51 Jellicent wodny/duch trawiasty, elektryczny, ciemność, duch


Opis walki i taktyka

  • Zdecydowanie najlepiej poradzi sobie tutaj Pokemon trawiasty. Ja osobiście użyłem zdobytej ostatnio Viriziona, który bezproblemowo poradził sobie z wszystkimi Pokemonami lidera. Równie dobrze powinien sobie poradzić sobie tutaj dowolny Pokemon elektryczny na odpowiednim poziomie.
  • Należy powiedzieć, że Pokemony Marlona są bardzo dobrze rozwinięte, jeżeli chodzi o ich poziomy. W związku z tym wszystkie mają mnóstwo życia.
  • Liderem, jeżeli chodzi o punkty życia zdecydowanie jest Wailord. Posiada on posunięcie kamienne (Rollout) zadające coraz większe uderzenia - w połączeniu z jego życiem, gdy się rozkręci może być trudny do pokonania. Jest silny w szczególności przeciwko Pokemonom ziemnym, ognistym, lodowym, jak również trawiastym (teżeli zdoła uderzyć je posunięcie Bounce, zazwyczaj zniszczy je jednym ciosem - jeżeli nie, będzie odwrotnie).
  • Carracosta to najsłabszy Pokemon z całej trójki. Posiada o wiele więcej wrażliwości - pokonać go można na przykład ziemią czy walką. Dwa razy lepiej działa na niego trawa i to ona jest tutaj rekomendowana.
  • Jellicent to nie tylko najwyższy poziomowo, ale również najbardziej irytujący Pokemon lidera. Mimo, że posiada sporo wrażliwości, denerwuje, gdyż co chwila używa umiejętności Recover, która przywraca mu życie.
  • Najlepiej poradzić sobie z nim oczywiście przy pomocy trawy, choć elektryczność lub Pokemon z gatunku ciemności również powinien sobie poradzić.
  • Lider posiada Hyper Potion, co już jednak stało się normą od kilku Sal Gimnastycznych.


Po wygranym pojedynku, jak już wcześniej wspomniałem, otrzymamy naszą ostatnią, ósmą odznakę - Wave Badge. Ponadto dostajemy również TM55 Scald. Lider wskakuje do wody - my natomaist opuszczamy to miejsce.

Od razu po wyjściu zaczepi nas Hugh - mówi, że trzeba zająć się Team Plasma, nim udamy się po mistrzostwo. Pojawia się Marlon. Sup yo! Pyta się nas, czy myślimy, że Team Plasma jest złe. Odpowiadamy twierdząco. Przed wyjściem rywal mówi nam, żebyśmy sprawdzili Route 22. Leczymy się więc, a następnie idziemy na północny-wschód od centrum. Mijamy GYM i udajemy się na pomost, przy którym po raz pierwszy spotkaliśmy tutejszego lidera. Idziemy w lewo na płyciznę, a następnie na płyciźnie udajemy się na północny-zachód. Dotrzemy do kolejnej rampy - wchodzimy na nią, by za chwilę zejść na plaży obok To właśnie jest nasz cel!
Poradnik do gry napisał # Paweł „bold” Ryszka, 08 października 2012.