Clip Joint Calamity
Jeden boss w grze może być problemem - ale co, jeśli przyjdzie nam stoczyć pojedynek z dwoma jednocześnie? Do tego zmusza nas ten właśnie poziom. Nie będzie łatwo!Wymagania na ocenę A+
| Czas przejścia | poniżej 2:00 |
| Punkty życia | 3/3 |
| Parry | 3/3 |
| Poziom Super | 6/6 |
Polecanie bronie i zdolności
Peashooter |
Chaser |
P. Sugar |
Taktyka
Fala #1 - Kule ognia
- Ribby (mniejsza żaba) strzela w nas falami uderzeniowymi. Niektóre z nich będziemy mogli parować - robimy to, gdy mamy ku temu okazję.
- Fale pojawiają się w trzech rzędach - najniższy przeskakujemy, a pod tymi wyższymi możemy się po prostu pochylić.
- Wyższa żaba, Croaks, wypluwa świetliki. Używamy chasera - im szybciej to zrobimy, tym lepiej.
- Pod koniec fali RIbby zamienia się w kulę i potoczy się do nas - przeskakujemy go, dashując w powietrzu.
Fala #2 - Wentylator
- Teraz Ribby zajmie się strzelaniem odbijających się kul. W międzyczasie Croaks będzie wachlował ramionami, cały czas spychając nas w drugą stronę.
- Używamy wiatru na swoją korzyść, unikając zostania trafionym przez kule.
- Cały czas atakujemy - nie ma znaczenia, w którą żabę uderzamy.
- Na koniec fali Croaks wciąga swojego brata - przeskakujemy i dashujemy nad nim w lewo, by uniknąć obrażeń.
Fala #3 - Jednoręki bandyta
- Przeciwnicy przyjmą formę jednorękiego bandyty. Rzuca on monety, a po drugim rzucie możemy sparować jego rękę, tym samym rozpoczynając falę.
- Ta forma ma trzy różne ataki, które są przeplatane.
- Gdy na ekranie wypadną trzy żaby, z dołu maszyny będą posyłane platformy. Skaczemy po kolejnych, cały czas zadając obrażenia. Dobrze sprawdza się tutaj peashooter, gdyż i tak jesteśmy zwróceni ku maszynie.
- Trzy byki to oznaka, że maszyna będzie posyłać platformy, które będą zionąć ogniem w dół lub górę. Patrzymy na sygnalizację i ustawiamy się odpowiednio, by unikać tego ognia.
- Trzy tygrysy to oznaka, że w naszą stronę zaczną sunąć platformy (na dole) z wyskakującymi z nich kulami. Czekamy, aż te znajdą się na górze i przeskakujemy je - musimy działać szybko.
- Możemy poczekać, aż kule z dwóch platform będą na dole, a wtedy przeskoczyć i przedashować obie jednocześnie.



