Shootin N' Lootin
Arrrr! Czas na spotkanie z piratem i jego... łodzią. Będzie to nie lada wyzwanie, które będzie od nas wymagać sprytu, refleksu i cierpliwości.Wymagania na ocenę A+
| Czas przejścia | poniżej 2:00 |
| Punkty życia | 3/3 |
| Parry | 3/3 |
| Poziom Super | 6/6 |
Polecanie bronie i zdolności
Peashooter |
Roundabout |
P. Sugar |
Taktyka
Fala #1 - Na morze!
- W czasie całej rozgrywki po planszy będzie poruszać się beczka - będzie spadać, gdy tylko znajdziemy się tuż pod nią. Miejmy to na uwadze.
- Pirat wystrzeliwuje ze swojej meduzy pociski - za każdym razem jeden żółty i trzy różowe. Budujemy sobie na nich pasek mocy, cały czas zadając mu obrażenia.
- Korzystając z peashootera, jak ja, podchodzimy do samej łodzi (w chwili obecnej nie zadaje ona obrażeń) i strzelamy na ukos, w prawy górny róg. Robimy to cały czas, zadając w ten sposób mnóstwo obrażeń.
Fala #2 - Morskie wsparcie
- Druga fala tak właściwie składa się z trzech wariantów, w których pirat przywołuje różnych pomocników.
- Gdy tuż obok łodzi pojawi się peryskop, cztery ryby-psy wyskoczą na molo i będą leciały w naszą stronę. Kucamy i niszczymy je, uważając na beczkę na górze.
- Jeżeli usłyszymy róg wojenny, z lewej strony pojawi się rekin, zajmując ponad połowę ekranu - trzymamy się wtedy blisko łodzi.
- Co jakiś czas na środku ekranu pojawi się kałamarnica, która zacznie pluć atramentem. Nie zadaje ona obrażeń, jednak jej atrament zaciemnia nam ekran. Uważamy, by nie zostać trafionym przez nic innego i rozwalamy ją, by odeszła.
Fala #3 - A może kule do tego?
- Fala trzecia dodaje do całego zestawu kule armatnie, które wypluwa z siebie statek.
- Jeżeli naszą taktyką jest stanie tuż przy statku, musimy wyczuć, kiedy wypluje on kulę (najpierw ją przeżuwa) i skoczyć. Pamiętajmy o unikaniu pozostałych zagrożeń.
Fala #4 - Pojedynek ostateczny
- Teraz przyjdzie nam radzić sobie z samym okrętem, jednak w jego większej wersji.
- Jednym z dwóch ataków tego okrętu jest fala uderzeniowa - jedynym sposobem na jej uniknięcie jest pochylenie się. Aby nie tracić czasu, korzystamy z Roundabouta i uderzamy w lewą ścianę.
- Drugi atak to krążące kule, ciężkie do ominięcia. Najlepiej jest stać na ziemi,
a w momencie ich przebywania na górze szybko dashować w prawo. Nawet bez umiejętności Smoke Dash powinno nam zapewnić ocalenie.



