One Hell of a Time
Diabeł to nasz ostateczny przeciwnik, z którym spotykamy się wyłącznie gdy nie przekażemy mu kontraktów. Pojedynek z nim kończy grę, jednak później każdy z poziomów możemy przechodzić ponownie, by odblokowywać innego rodzaju bonusy (w tym nakładki ekranowe) czy też bić własne rekordy.Wymagania na ocenę A+
| Czas przejścia | poniżej 2:00 |
| Punkty życia | 3/3 |
| Parry | 3/3 |
| Poziom Super | 6/6 |
Polecanie bronie i zdolności
Peashooter |
Chaser |
Smoke Bomb |
Taktyka
Fala #1 - Diabeł w skórze
- Stale uważamy na małe chochliki, które przebiegają przez ekran.
- W pierwszej formie diabeł ma kilka ataków. Jeśli jego głowa stanie się pająkiem, uciekamy dookoła i dashujemy i uderzamy go przy pomocy Chasera. Raczej łatwo uniknąć pająka, zwłaszcza, że mija chwila, nim opadnie.
- Jeżeli diabeł zamieni się w kozę, po chwili jego ramiona uderzą z dwóch stron ziemię. Liczy się odpowiednie wyczucie czasu - jeżeli podskoczymy zbyt wcześnie, dashujemy w powietrzu,
by zyskać chwilkę. - Jeżeli boss zacznie strzelać pociskami, unikamy ich, a te, które możemy parujemy.
- Jeżeli diabeł zamieni się w smoka, jego głowa zacznie sunąć w naszym kierunku - idziemy na drugą stronę ekranu. Uważamy na chochliki - gdy głowa się odsunie, musimy natychmiast udać się bliżej środka, by uniknąć obrażeń.
Fala #2 - Główkowanie
- Z sufitu spadają płonące żetony - przeskakujemy na kolejną platformę.
- Gdy na ekranie pojawi się bomba, parujemy ją jak najszybciej. Niezrobienie tego jest równoznaczne ze stratą życia.
- Na środku ekranu co jakiś czas pojawia się zataczająca koła siekiera. Gdy zatoczy pierwsze, udajemy się na środek i przeczekujemy ją, cały czas atakując.
Fala #3 - Pora na wsparcie!
- Do wcześniejszej fali diabeł dorzuca wsparcie. Zajmujemy się koniecznie unoszącymi się nad diabłem istotami -
możemy skorzystać z Chasera, który jest przeciwko nim bardzo efektywny (jeden strzał = śmierć). - Aby zrobić nieco porządku, zawsze dbamy o to, by po bokach był tylko jeden grubas.
- Skupiamy się na samym diable, gdyż to dość krótka fala.
- Grubasy posyłają czaszki - niektóre możemy parować.
Fala #3 - Polały się łzy me czyste...
- Jedna platforma, na którą spadają żetony - możemy je przeskoczyć, odskakując w prawo (ewentualnie w lewo) i szybko wracając.
- Łzy diabła mogą być parowane - korzystamy z tego, by zlikwidować go szybciej.



