Sugarland Shimmy
Czas przenieść się do krainy słodyczy! Będzie jednak bardziej niebezpiecznie, niż słodko - czeka nas bowiem pojedynek z Baroness Von Bon Bon.Wymagania na ocenę A+
| Czas przejścia | poniżej 2:00 |
| Punkty życia | 3/3 |
| Parry | 3/3 |
| Poziom Super | 6/6 |
Polecanie bronie i zdolności
Peashooter |
Chaser |
P. Sugar |
Taktyka
Pojedynek z bossem składa się zawsze z czterech fal. Choć ta ostatnia jest stała, trzy pierwsze to losowe pojedynki z jednym z czterech "mini-bossów". Poniżej przedstawiamy opisy wszystkich bossów, następnie skupiając się na nowościach, które pojawiają się wraz z każdą kolejną falą.
Trójkątny cukierek
- Porusza się w liniach w czterech kierunkach, wystrzeliwując co jakiś czas mniejsze wersje siebie.
- Staramy się przewidzieć, gdzie w danym momencie się uda i odpowiednio go ominąć.
- Nie dbamy o jego mniejsze wersje - nie są za bardzo szkodliwe.
- Chaser jest tu nam w stanie pomóc - na początku możemy też skorzystać z peashootera w celu zadania większych obrażeń..
Gofer
- Przeciwnik, który może zaskoczyć - lata dookoła, co jakiś czas rozpadając się w osiem kierunków świata.
- Najlepiej trzymać jak największy dystans.
- Jeżeli musimy, po jego rozpadnięciu dashujemy do jego wnętrza, gdy będzie się składał, równie szybko z niego wyskakujemy.
Automat z gumami do żucia
- Najprostszy przeciwnik do pokonania.
- Musimy uważać tylko na spadające z góry gumy do żucia.
- Trzymamy się lewej strony i strzelamy, unikając gum. Dobrze sprawdza się tu Peashooter.
Łamiszczęka
- Podąża za nami w bardzo bliskiej odległości.
- Warto skorzystać z pomocy Chasera.
- Najlepiej sprowadzić ją jak najbliżej lewej strony, a potem przeskoczyć i udać się w prawo, atakując z odległości.
Fala #2
- W drugiej fali z domku zaczną wychodzić małe fasolki. Niektóre możemy parować.
- Musimy mieć się na baczności i nie stać bardzo blisko zamku.
- Aby je pokonać, możemy kucnąć i strzelać - najprościej jest je jednak ominąć.
Fala #3
- Co jakiś czas boss będzie wyjmować swoją strzelbę i wystrzeliwać watę cukrową, która poleci w naszą stronę.
- Waty jest bardzo łatwo się pozbyć - wystarczy jeden strzał..
Fala #4 - Wielka ucieczka
- Cały zamek „wstanie” i zacznie biec w naszą stronę.
- Zamek wypluwa okrągłe cukierki - możemy parować je praktycznie w nieskończoność, ładując sobie pasek mocy.
- Największym zagrożeniem jest głowa Pani Baron. Będzie podążać za nami - najlepiej dashować gdzieś indziej.
- Dobrze sprawdza się sprowadzenie jej na ziemię, a następnie wskoczenie na platformę.
- Cały czas staramy się zadawać obrażenia bossowi.




