High Seas Hi-Jinx
Przeciwniczka, z którą spotkamy się w tym powietrznym pojedynku posiada dużą różnorodność ataków, zwłaszcza w pierwszej fali. Czyni to ją tym trudniejszą do pokonania.Wymagania na ocenę A+
| Czas przejścia | poniżej 2:00 |
| Punkty życia | 3/3 |
| Parry | 3/3 |
| Poziom Super | 6/6 |
Polecanie bronie i zdolności
P. Sugar |
Taktyka
Fala #1 - Zaręczyny
- Jednym z ataków przeciwniczki są trzy duchy wypluwane z jej ust - najlepiej jest zamienić się w mały samolocik i szybko im uciec. Zawsze są posyłane dokładnie w naszą stronę.
- Ryby-kolczatki posyłane są z góry lub dołu - omijamy je i jeśli chcemy to zabijamy. Różowe możemy sparować, aby napełnić nasz pasek specjalnej mocy.
- Koń wodny nie zadaje obrażeń, ale jego strumień wody unosi nas wyżej. Uważamy, by nie oberwać innym atakiem.
- Gdy przeciwniczka wyjmie czerwoną rybę, ta posyłać będzie rozchodzące się w naszym kierunku - unikamy ich.
- Żółta ryba posyła z kolei elektryczne węgorze, które gonią nas po planszy. Po prostu unikamy ich, aż się nami znudzą.
- Żółw posyła mnóstwo pocisków - staramy się ich unikać, w razie potrzeby zmieniając formę na mniejszą.
Fala #2 - Węgorze
- Co jakiś czas w naszą stronę zostanie posłana fala zamieniająca nas w kamień. Wciskamy wtedy szybko wszystkie przyciski, by się odmienić.
- Węgorzami możemy się zająć bardzo szybko używając bomb.
- Jeżeli nie chcemy tego robić, niszczymy przynajmniej kilka z nich, by pocisków lecących w naszą stronę było mniej.
Fala #3 - Latająca głowa
- Staramy się trzymać centralnej części ekranu - przeszkody u krawędzi są łatwe do przeoczenia.
- Zielone czaszki oraz fale zamieniają nas w kamień. Tych pierwszych unikamy. Trzymamy się jak najbliżej lewej strony, by mieć czas na odmienienie się.
- Stale staramy się zadawać obrażenia.



