Team Rocket HQ - cz. 2
Wychodzimy z tego pomieszczenia i kierujemy się w górę (lewą ścieżką) - tam znajdujemy TM49 - Snatch. Teraz wracamy na dół i wchodzimy do pomieszczenia po lewej stronie, znowu walcząc z naukowcem i oprychem. Ten drugi da nam drugie hasło. Znamy już oba. Zgarniamy X Special i Protein leżące po lewej, po czym wracamy do miejsca, w któym odnaleźliśmy TM49. Tam idziemy w prawo i wchodzimy po schodach w górę.
Od razu idziemy w dół i sprawdzamy komputer z żółtym wygaszaczem ekranu, by znaleźć w nim X Sp. Def. Wracamy do schodów, tym razem idąc w lewo. Pokonujemy członka TR i znowu schodzimy po schodach.
Od razu wchodzimy po kolejnych schodach, by tylko zabrać ze sobą TM46 - Thief. Tuż po tym wracamy na dół i kierujemy swe kroki w prawo. Pojawi się nasz rozwścieczony rywal. Po chwili, odpychając nas teatralnie, opuści to miejsce. Zabieramy Ultra Ball i otwieramy drzwi ("rozmawiając" z nimi). W środku zaczepia nas ktoś, kto wygląda jak Giovanni, ale nim nie jest! Sprytne przebranie, należy powiedzieć. Zdradza nam on swoje hasło - mówi jednak, że sam musi je wypowiedzieć, by zadziałało. Wyzywa nas na pojedynek.
Executive Petrel
Nagroda: $880
Pokemony:
- Zubat (level 22) - trujący/latający
- Koffing (level 22) - trujący
- Raticate (level 24) - normalny
Po walce Petrel ucieknie - pamiętamy jednak, jak mówił, że wystarczy jego głos, by otworzyć drzwi do pokoju z transmiterem. Zauważamy, iż jego Murkrow zaczął powtarzać jego słowa. Podążamy za nim. Wchodzimy na początku po schodach na górę, potem w prawo i schodzimy po kolejnych. Teraz idziemy w dół, znajdując po drodze Full Heal. Wchodzimy po schodach i trafiamy do wejścia. Podchodzimy bliżej, a ptak otworzy za nas drzwi.
Czeka nas teraz pojedynek z kolejnym liderem Team Rocket oraz jego sługusem. Na szczęście nie będziemy w tym sami - pojawi się Lance ze swoim Dragonitem i z pewnością nam pomoże.
Executive Ariana and Team Rocket Grunt
Nagroda: $2960
Pokemony:
- Arbok (level 25) - trujący
- Murkrow (level 22) - ciemność/latający
- Gloom (level 25) - trawiasty/trujący
- Drowzee (level 18) - psychiczny
- Grimer (level 20) - trujący
Nie będę opisywał taktyki, gdyż walka jest banalnie prosta - zwłaszcza, że walczymy u boku takiego trenera, jakim jest Lance. Po walce oprychy znikną, my musimy się natomiast zająć transmiterem.
Teraz musimy złapać lub zabić trzy Electrode'y, które zasilają transmiter. Robimy to, po prostu zagadując do nich po kolei. Gdy już się z tym uporamy, Lance dziękuje nam, wręczając nam HM05 - Whirpool. Przyjaciel wychodzi teraz, a my możemy już wyjść. Tak też czynimy - korzystając z drogi, którą w to miejsce przyszliśmy. Będąc w mieście leczymy się i udajemy się do tutejszej Sali Gimnastycznej, do której wejścia już nikt nie blokuje.








