Rejestracja jest chwilowo niedostępna.

Jublife City

Jublife City



. .


Zaraz po wejściu do miasta naszą drogę przetnie asystentka profesora. Podczas rozmowy z nią dowiadujemy się o tajemnym działaniu policji. Otrzymujemy od jednego z pracowników policji Vs. Recorder, nowy przedmiot. Jeżeli nasze Pokemony wymagają leczenia, idziemy do centrum Pokemon. Kolejnym krokiem w naszej przygodzie jest wizyta w Szkole Pokemon. Udajemy się do niej (budynek znajduje się po lewej stronie Poke Center). W środku zauważymy naszego rywala - podchodzimy do niego i dajemy mu paczkę od jego matki. W dowód wdzięczności otrzymamy od niego mapę. Teraz musimy stoczyć pojedynek z trenerami umiejscowionymi na niebieskim parkiecie. Najpierw walczymy z mężczyzną - później natomiast pokonujemy dziewczynę. Zagadujemy znów do chłopaka - ten daje nam Potiona. Dodatkowo w lewym górnym rogu pomieszczenia znaleźć możemy X Attack zwiększający atak wybranego Pokemona. W szkole możemy się wiele nauczyć - na przykład przeglądając tablicę. Idąc jednak dalej, wychodzimy z pomieszczenia i udajemy się pomiędzy szkołę a centrum Pokemon. Zagada do nas mężczyzna. Powie nam, aby odszukać trzech clownów i odpowiedzieć na ich pytania, by otrzymać nagrodę.

. .


Jak rozpoznać clownów? Oczywiście po charakterystycznym błazeńskim nakryciu głowy! Oto lokacje clownów:
  • Przy wejściu do Pokemon Market (na północ od Poke Center), na pytanie odpowiadamy "Yes",
  • Przy wejściu do budynku stacji Jublife TV (w północnej części miasta), na pytanie odpowiadamy "Yes",
  • Przy wejściu do Poketech Company (północno-zachodnia część miasta), na pytanie odpowiadamy "Yes".
Po odpowiedzeniu na wszystkie pytania mamy już trzy kupony - czas odebrać nagrodę. Idziemy do pana znajdującego się obok Centrum Pokemon i odbieramy od niego Poketech - jest to możliwe do ulepszenia urządzenie, umożliwiające wykonywanie kilku czynności na ekranie dotykowym. Na razie jednak nie oferuje ciekawych opcji, lecz zaledwie kilka aplikacji.Udajemy się na Route 218, znajdującą się na zachód od miasta. W bramie rozmawiamy z rybakiem - otrzymujemy od niego starą wędkę! Niestety, wędka ta pozwala na wyłowienie niemal wyłącznie Magikarpa - należy jednak zwrócić uwagę na to, iż Magikarp na 20lvl ewoluuje i jest bardzo potężnym Pokemonem! Na kolejnym etapie naszej przygody udajemy się na wschód od miasta Jublife, na uliczkę numer 203.

Route 203



. .


Zaraz po wkroczeniu na Route 203, dopada nasz rywal. Czas sprawdzić, komu udało się osiągnąć więcej! W jaki sposób? Oczywiście w walce! Rywal nieco podszkolił się - to jest widoczne już na pierwszy rzut oka. Przede wszystkim zdobył kolejnego Pokemona - Starly. Jego starter natomiast jest już na poziomie dziewiątym. Najlepiej jak najszybciej pokonać Starly'ego i jak najbardziej obniżyć wartość obrony startera (na przykład poświęcając jednego ze swoich Pokemonów), by później dobić go z własnym startowym Pokemonem. Oczywiście każdy może wykorzystać swoją własną taktykę. Po pokonaniu go, będziemy mieć możliwość kontynuowania naszej podróży. Na tej uliczce możemy spotkać aż pięciu trenerów - to doskonała okazja do wbicia kilku poziomów doświadczenia. Już niedługo bowiem czeka nas kolejna bitwa. Po zakończeniu tego etapu zmierzamy dalej na wschód, do bramy miasta Oreburgh.

Oreburgh Gate



Tuż po wejściu do jaskini zaczepia nas mężczyzna i daje nam w prezencie HM06 - Rock Smash. Atak ten pozwala naszym Pokemonom kruszyć skały pojawiające się na drodze. Niestety, nie posiadamy jeszcze odznaki zezwalającej na użycie tej umiejętności. Przemierzając jaskinię spotkamy dwóch trenerów o dość niskich umiejętnościach - można tutaj więc podtrenować naszego Pokemona, który ma niski level. Idziemy na wschód do czasu, kiedy nie napotkamy na wyjście z jaskini i nie trafimy do miasta Oreburgh.
Poradnik do gry napisał # Paweł „bold” Ryszka, 09 października 2010.