Rejestracja jest chwilowo niedostępna.
Podstawowe informacje
Opis przejścia

Poziom 6

6-1





Idziemy w prawo - bohater znajdzie się na górze, a jego siostra - na dole. Obecnie ignorujemy dzwon. Zamiast tego podnosimy światełko po prawej i kontynuujemy podróż w tym kierunku. Napotkamy na maszynę - sprawiamy, by fioletowe pudełko trafiło na platformę (cofamy czas), a następnie umieszczamy w nim światło. Cofamy się do maszyny i przenosimy pudełko w prawo. Cofamy się daleko i podnosimy światło bohaterką na dole. Idziemy w prawo, używamy dzwonu i znów wkładamy światło do pudełka. Teraz nasza bohaterka jest na samym dole.



Używamy maszyny z prawej, by niebieskie pudełko trafiło na dół, a to ze światłem wyżej. Bierzemy to światło i cofamy się - zostanie ono wchłonięte. Dalej cofamy, chwytamy nowe światło i wkładamy je do pudełka po lewej. Wracamy do maszyny po prawej i sprawiamy, by pudełko to znalazło się nieopodal wyjścia z poziomu. Korzystamy z niego, kończąc etap.

6-2





Idziemy w prawo, aż dojdziemy do lampy. Teraz powoli manipulujemy czasem, by w kablu pojawiło się spięcie (tak, jak na obrazku powyżej). Lampy się zapalą, umożliwiając nam pójście dalej. Dochodzimy do maszyny.



Używamy maszyny w taki sposób, aby z rury na górze wypadła kropla wody. Tak manipulujemy czasem, aby na dłuższy czas zatrzymała się między przewodami (patrz: zrzut ekranu) i uruchomiła lampy. Biegniemy w prawo. Używamy dzwonu i cofamy się. Podczas cofania zwracamy uwagę na kroplę wody, by ta znalazła się znów między przewodami i odblokowała nam drogę. Używamy maszyny, rozkręcając wodę „na całą parę” - teraz wracamy się prawie na sam początek i zabieramy światło.



Idziemy w prawo i wkładamy światło do skrzyni. Powtarzamy akcję z kroplą wody, idziemy w prawo i podnosimy światło, by zakończyć ten etap przygody.

6-3





Idziemy do przodu i używamy pierwszej maszyny - ustawiamy beczki w taki sposób, aby bohaterka przeszła po tej jaśniejszej (zrzut ekranu).



Teraz używamy drugiej maszyny, ustawiając dwie beczki tak, jak na zrzucie ekranu. Przechodzimy dalej. Przeskakując przez kurek odkręcający wodę w rurze zatrzymujemy się w momencie, gdy ten będzie się kręcił, by zastopować przepływ wody.



Nasza bohaterka zostanie na skarpie. My idziemy dalej i używamy maszyny - ustawiamy ją tak, aby najbliżej nas był most z mgły, jak na zrzucie powyżej. Lecimy w prawo i używamy maszyny, by po lewej stronie znalazł się most. Wchodzimy na niego i używamy dzwonu. Daleko po lewej stronie pojawi się światło - cofamy się aż do niego, ustawiając najpierw pudełko pizzy jako nasze pierwsze przejście, i przechwytujemy je.



Kontynuujemy drogę, przechodząc po dużym kartonie (ustawiamy go maszyną, jeśli to konieczne). Zostawiamy światło w pudełku, cofamy się i ustawiamy maszynę tak, aby przejść po mglistym moście. Znowu podnosimy lampę i przechodzimy aż na sam koniec, tym samym kończąc ten poziom.



Na ekranie końcowym podświetlamy kurek po lewej odpowiednio długo. W ten sposób zdobędziemy osiągnięcie An Expedition Goes Down To The Drain.
Poradnik do gry napisał # Paweł „bold” Ryszka, 12 października 2018.