Rejestracja jest chwilowo niedostępna.
Przydatne informacje
Kreacja bohaterów
Trenerzy
Główne miasta

Klasa

Każda rasa może specjalizować się w trzech różnych klasach. Profesje te można by dość ogólnie scharakteryzować jako walczące w zwarciu, na dystans bądź przy pomocy magii. Startują one jednak z odmiennymi domyślnymi umiejętnościami, których w trakcie kreacji nie możemy zmienić. Dobierać możemy za to dodatkowe, oczywiście jeżeli klasa na to pozwala.

. /images/solucje/MightandMagicX/3-2.jpg

Każdą profesję możemy również rozwinąć. Wiąże się to nie tylko z dodatkowymi korzyściami, ale również trudnymi warunkami do spełnienia. W początkowej fazie gry nie mamy więc na to szans.

Klasa Umiejętność domyślna Rozwinięcie
Człowiek
Najemnik Walka mieczem, Średni Pancerz Żelazny Wicher
Krzyżowiec Walka mieczem, Magia Światła Paladyn
Wolny Mag Wzmacniacz Magii, Magia Pierwotna Arcymag
Elf
Tancerz Ostrza Walka mieczem, Walka Oburącz Mistrz Ostrzy
Obieżyświat Walka Sztyletem i Łukiem Strażnik
Druid Magia Wody i Ziemi Starszy Druid
Krasnolud
Obrońca Walka Toporem, Używanie Tarczy Strażnik Tarczy
Zwiadowca Walka Toporem i Kuszą Tropiciel
Kapłan Run Walka Włócznią, Magia Ognia Władca Run
Ork
Barbarzyńca Walka Buzdyganem, Walka Bronią Dwuręczną Podżegacz
Łowca Walka Włócznią, Unik Grasant
Szaman Magia Powietrza i Ziemi Zaklinacz Krwi
Kreacja bohaterówRasa
Rasa
Kreacja bohaterówWygląd
Wygląd
Poradnik do gry napisał # Paweł „bold” Ryszka, 13 kwietnia 2015.