Rejestracja jest chwilowo niedostępna.
Inne

Cinnibar Island

. .


Są dwie opcje, dzięki którym można dostać się na tę wyspę. Drogą numer 21 (z Pallet Town), lub przez Seafoam Islands z Fuchia. Ja polecam tę pierwszą - jest krótsza i sprawia mniej kłopotu ;) Wysepka, którą musimy teraz odwiedzić (o dźwięcznej nazwie Cinnibar) jest malownicza i ciekawa, jednak nie mamy tutaj zbyt wiele do roboty. Przede wszystkim możemy tutaj wymienić zdobytą wcześniej skamielinę na Pokemona. W tym celu idziemy do Laboratorium (taki śmieszny budynek obok Centrum) i powierzamy skamielinkę doktorowi, mającemu siedzibę w trzecim z kolei pomieszczeniu. Teraz, po zdobyciu skamieliny, udajemy się do nawiedzonego budynku (The Mansion), w którym to odnajdziemy klucz do miejscowej Sali Gimnastycznej.

Cinnibar Island - The Mansion



W budynku, do którego się udaliśmy, znajduje się wiele rzadkich Pokemonów (Koffing, Grimer, Magmar). My jednak skoncentrujemy się na szukaniu klucza. Od razu wchodzimy na pierwsze piętro po schodach. Idziemy w prawo, w górę i lewo i wchodzimy po schodach na górę. Naciskamy przycisk ukryty w posążku i idziemy w dół. Spadamy w pierwszą dziurę. Idziemy jedyną drogą i schodzimy po kolejnych schodach. Pędzimy do kolejnego przycisku i wciskamy go. Idziemy wyściem w lewo, w górę i w prawo, po czym w górę. Naciskamy przycisk na samej górze i idziemy do pokoju obok po TM z atakiem Blizzard. Teraz udajemy się w lewo. Na stole leży Secret Key - podnosimy go. Tutaj jest już wszystko zrobione, używamy Escape Rope (jeżeli mamy) i wystajemy się z domu (jeśli chcemy najpierw idziemy na dół po atak Solarbeam) - możemy do tego użyć również zdolności DIG. Teraz idziemy do Centrum, aby się uleczyć i pędzimy do Sali Gimnastycznej.

Cinnibar Island - Sala Gimnastyczna; Blaine



Sala Gimnastyczna, która wymaga nieco myślenia. Musimy przejść przez szereg Quizów, aby odblokowywać poszczególne drzwi - jeżeli odpowiadamy źle, czeka nas walka z trenerem. Odpowiadamy w kolejności: YES, NO, NO, YES, No. W końcu dochodzimy do miejscowego lidera, Blaine'a. Posługuje się on Pokemonami ognistymi. Najlepszą bronią na niego są oczywiście Pokemony wodne (wreszcie okazja, by wykorzystać Laprasa), choć ja osobiście pokonałem wszystkich jednym Charizardem (43).

  • Growlithe - lvl 42, ognisty.
  • Ponyta - lvl 42, ognisty.
  • Rapidash - lvl 42, ognisty.
  • Arcanine - lvl 47, ognisty. Na tego Pokemona trzeba uważać, bo ma miażdżące ciosy i jest wytrzymały.


Po wygranej walce otrzymujemy Odznakę wulkanu (Volcano badge) oraz TM uczący umiejętności Fire Blast, której często używały Pokemony Blaine'a. Po wyjściu z Gym'u zaczepia nas Bill - oferuje nam podróż na trzy różne wyspy. Jeśli się zgodzimy, udamy się natychmiast - jeśli nie, będziemy mogli to zrobić później (przez port w Vermilion). My jednak płyniemy teraz ;)
Poradnik do gry napisał # Paweł „bold” Ryszka, 03 sierpnia 2007.