Rejestracja jest chwilowo niedostępna.
Informacje podstawowe
Główna linia fabularna
Bug Badge
Cliff Badge
Rumble Badge
Plant Badge
Voltage Badge
Fairy Badge
Psychic Badge
Iceberg Badge
W drodze do mistrzostwa
Gra po zakończeniu linii fabularnej

Victory Road

Dzikie Pokemony w tej lokacji
# Nazwa Gatunek
Ariados robak trujący
Basculin wodny
Druddigon smok
Fearow normalny latający
Floatzel wodny
Graveler kamienny ziemny
Gurdurr walczący
Hydreigon ciemność smok
Lickitung normalny
Lombre wodny trawiasty
Noibat smok latający
Poliwag wodny
Poliwhirl wodny
Poliwrath wodny walczący
Shuckle robak kamienny
Skarmory stalowy latający
Teddiursa normalny


Trenerzy w tej lokacji
Nazwa trenera / trenerki Pokemony Nagroda
Ace Trainer Alanza Weavilelvl 60 6,000 $
Ace Trainer Bence Steelixlvl 56 Electrodelvl 56 Kangaskhanlvl 57 5,700 $
Ace Trainer Bence Steelixlvl 56 Electrodelvl 56 Kangaskhanlvl 57 5,700 $
Black Belt Markus Machamplvl 60 2,880 $
Battle Girl Veronique Hawluchalvl 57 Mienshaolvl 58 2,784 $
Backpacker Farid Haxoruslvl 58 2,320 $
Battle Girl Sigrid Medichamlvl 60 2,880 $
Black Belt Ander Pangorolvl 57 Heracrosslvl 58 2,784 $
Psychic William Espeonlvl 58 3,248 $
Brains & Brawn Arman & Hugo Medichamlvl 58 Galladelvl 60 6,240 $
Fairy Tale Girl Corinne Azumarilllvl 56 Florgeslvl 56 1,792 $
Hex Maniac Raziah Gourgeistlvl 58 1,856 $
Pokémon Ranger Petra Slowbrolvl 57 Altarialvl 57[/span 4,560 $
Veteran Inga [span=pok]Talonflamelvl 61 8,540 $
Pokémon Ranger Ralf Crobatlvl 59 4,720 $
Veteran Gerard Banettelvl 57 Leafeonlvl 59 8,260 $
Artist Vincent Smearglelvl 58 3,248 $
Ace Trainer Michele Macargolvl 57 Scizorlvl 58 5,800 $
Hiker Corwin Torkoallvl 56 Golemlvl 56 3,136 $
Veteran Timeo Trevenantlvl 57 Gigalithlvl 59 8,260 $
Veteran Catrina Glaceonlvl 57 Snorlaxlvl 59 8,260 $
Veteran Gilles Skarmorylvl 55 Umbreonlvl 55 Alakazamlvl 57 7,980 $


Wchodzimy na Victory Road poprzez odblokowanie drogi teleportem, następnie po schodach. Udajemy się na północ i walczymy z pierwszą trenerkę, a następnie przepływamy na lewą stronę. W skale w rogu znajdziemy X Attack. Idziemy dalej na północ, gdzie czeka nas walka z kolejnym trenerem, a następnie wchodzimy po schodach w lewo i idziemy w dół, by pokonać karatekę. od niego idziemy wąskim przejściem w dół, w końcu napotykając Battle Girl. Pokonujemy ją, a następnie łapiemy Dusk Ball leżący w lewym dolnym rogu. Wracamy do karateki, a następnie idziemy w lewo i przechodzimy przez drzwi.

Po wyjściu na zewnątrz, pędzimy w górę, pokonując trenera z plecakiem. Kontynuujemy w tym samym kierunku, a schodząc z mostu sprawdzamy małą skałę po lewej, by znaleźć w niej Hyper Potion. W końcu po raz kolejny wchodzimy do jaskini.

Tuż po przybyciu, pokonujemy trenerkę. następnie skaczemy po kamieniach nad nią, starając się dostać na platformę po lewej stronie. Gdy tak się stanie, idziemy na północ, na wschód i znów na północ, docierając do karateki - pokonujemy go w walce. Wchodząc po schodach na górę znajdziemy Carbos. Idziemy na południe od niego, mijając kamień do przesunięcia - rozwalamy głaz blokujący schody i idziemy właśnie po schodach w dół. Idąc w lewo i wąskim przejściem w górę, w kamieniu na końcu znaleźć możemy Ultra Ball. Idziemy w dół i w prawo, przedzierając się między głazami - w końcu znajdziemy ścieżkę w prawo. Udajemy się w nią, wchodzimy po schodach, skaczemy po dwóch kamieniach w dół i zmierzamy cały czas na południe, wychodząc na zewnątrz, jak również wchodząc do kolejnej jaskini. W niej znajdziemy TM03 Psyshock. Wracamy aż do momentu walki z karateką. Tuż przed głazem do zniszczenia znajdują się schody prowadzące w prawo - wchodzimy po nich, skaczemy przez kamień i pokonujemy trenera tuż nieopodal. Teraz schodzimy po schodkach i przesuwamy głaz w lewo do momentu, kiedy wpadnie w dziurę. Przechodzimy w lewo, wchodzimy po schodach w górę i toczymy podwójną walkę. Ignorujemy most obok nich i idziemy wąskim przejściem w górę. Wychodząc na zewnątrz, znajdziemy Rare Candy. Wracamy do mostu i przechodzimy przez niego, następne zmierzamy w górę, w prawo i wychodzimy na zewnątrz. Tam pokonujemy małą dziewczynkę, a od niej zmierzamy na południe, gdzie przesuwamy głaz w dół. W skałce po lewej stronie odnajdziemy Revive. Teraz idziemy na północ od dziewczynki, gdzie niszczymy kolejną trenerkę. Niszczymy skałę pomiędzy obiema trenerkami, by dostać się do PP Up po lewej stronie wieży. Zmierzamy w prawo - dziewczyna, którą napotkamy uleczy nasze Pokemony. Korzystamy z tej opcji i idziemy w prawo - podnosimy Quick Ball. Kontynuując w prawo, po chwili zostajemy zaczepieni przez naszą rywalkę. Czas stoczyć pojedynek sprawdzający nasze umiejętności przed Ligą Pokemon!


Walka
Pokémon Trainer Serena / Calem Nagroda: 4,600 $
Pokemony
# Nazwa Gatunek Poziom
Meowstic psychiczny 57
Altaria smok latający 58
Absol ciemność 59
Pokemony - jesli wybraliśmy Chespina
Delphox ognisty psychiczny 61
Jolteon elektryczny 47
Pokemony - jesli wybraliśmy Fennekina
Greninja wodny ciemność 61
Flareon ognisty 57
Pokemony - jesli wybraliśmy Froakiego
Chesnaught trawiasty walczący 61
Vaporeon wodny 57
Taktyka
Choć większość ekipy naszej przeciwniczki pozostała bez zmian (za wyjątkiem tego, że znacznie „podrosła”, jeżeli chodzi o poziomy doświadczenia), istnieje jedna nowość. Ale po kolei. Tak, jak do tej pory, z Meowsticiem radzimy sobie poprzez użycie Pokemona-ducha, ciemności czy robactwa. Jeżeli nie możemy takowych wykorzystać, po prostu używamy jakiegoś ataku żywiołowego. Musimy pamiętać, że Pokemon ten jest w stanie posługiwać się ciosami psychicznymi. uwaga zatem na wystawianie do walki stworków walczących.

Altaria jest nowością w składzie rywalki. Największą wrażliwość wykazuje na lód. Dobrze poradzą sobie z nią wróżki i smoki, ale poza tym wszystkie inne Pokemony zadadzą po prostu normalne obrażenia. Pokemon ten ma dużo punktów życia, jest odporny na ziemię i potrafi zadać spore obrażenia. W związku z tym stanowi spore zagrożenie - nie wahajmy się wykorzystać tutaj najsilniejszego ataku żywiołowego.

Jeżeli chodzi o wybraną ewolucję Eevee, Jolteon wykazuje się wrażliwością na ziemię - nie wystawiajmy jednak Pokemonów wodnych i latających przeciw niemu. Flareon to typowy Pokemon ognisty, wrażliwy na ziemię, kamień i wodę - dobrze poradzi sobie ze stalą, robakami, lodem i trawą. Wreszcie Vaporeon jest wrażliwy na trawę i elektryczność - dobrze poradzi sobie z Pokemonami ognistymi, kamiennymi i ziemnymi.

Najsilniejszym Pokemonem rywalki jest jej starter. Jako że nie jest to nasz pierwszy pojedynek z nią, powinniśmy doskonale wiedzieć, jak sobie z nim poradzić.


Po wygranym pojedynku rywalka wręczy nam pięć Max Revives - potem odejdzie. My jednak kontynuujemy na południe (możemy wrócić do kobiety po uleczenie) - przy rozwidleniu idziemy w lewo, niszczymy ścianę i dostajemy się w posiadanie Zinc. Teraz wracamy i idziemy w prawo, wchodząc do jaskini. Tam zmierzamy na wschód i po schodach w górę - walczymy z trenerką, a następnie skaczemy w dół przez kłody znajdujące się po prawej stronie. Pędzimy calutki czas w dół, a potem w lewo, wychodząc na zewnątrz. Tam znajdziemy Max Elixir. Zsuwamy się po skarpie i znowu wracamy do trenerki - tym razem skaczemy przez kłody po prawej trzy razy (wliczając pierwszą), a następnie skręcamy w prawo. Wchodzimy po schodach po prawej, a następnie idziemy w górę i pokonujemy trenerkę. Udajemy się w lewo i ześlizgujemy się w dół. Skaczemy przez jedną kłodę i podnosimy z ziemi Dragon Fang. skaczemy przez jeszcze jedną kłodę w dół i wchodzimy po schodach na górę, skąd idziemy na południe. Walczymy z trenerem. W lewym dolnym rogu będziemy mogli zdobyć Full Restore.

Wracamy do schodów, a od nich idziemy w prawo, wchodząc na kolejne. Tam pokonujemy kolejnego przeciwnika. Zmierzamy na południe, popychając głaz w dół, a następnie zmierzamy do kolejnego - tego również wpychamy w dziurę. W ten sposób tworzymy sobie skrót (na przyszłość) z początku na koniec Victory Road. Wracamy do trenera i wychodzimy na zewnątrz, korzystając z przejścia po prawej stronie.

Zmierzając na południe, walczymy z artystą. W jednym z głazów pod nim znajdziemy X Defense. Po przejściu przez most idziemy w lewo, gdzie czeka nas kolejna walka. Tuż po niej idziemy w lewo i w górę. Gdy most się skończy, będziemy musieli użyć umiejętności Surf. Płynąc w górę, trafimy na ścieżkę prowadzącą nas dalej. My jednak wpływamy na wodospad i udajemy się w górę, walcząc z Hikerem. Na końcu ścieżki znajdziemy TM02 Dragon Claw. Spływamy po wodospadzie, a następnie wpływamy do jaskini i idziemy na północ. Czekają nas teraz walki z trzema rywalami - dopiero po ich stoczeniu będziemy mogli przejść dalej. Tak też robimy, trafiając w końcu do miejsca, w którym wyjaśni się to, czy zostaniemy najlepszymi trenerami Pokemon na świecie.
Poradnik do gry napisał # Paweł „bold” Ryszka, 07 sierpnia 2017.