Część 2
Używamy ułamanej szyjki butelki na taśmie pomiarowej. Otrzymujemy kawałek taśmy pomiarowej i 1 metr taśmy pomiarowej. Sprawdzamy kosz na śmieci i wyjmujemy z niego środek czyszczący. Sprawdzamy do ekwipunku - dowiadujemy się, że zawiera rozpuszczalnik acetonowy. Łączymy z nim piłeczki do ping ponga, a następnie wsadzamy środek do kosza na śmieci. Otrzymujemy stopione piłki do ping ponga w koszu. Teraz używamy na tym kawałka taśmy pomiarowej, a następnie używamy ułamanej szyjki butelki na 1 metrze taśmy pomiarowej. Teraz używamy stworzonego wcześniej kawałka taśmy pomiarowej z klejem na 75cm taśmy pomiarowej uzyskując zmienioną taśmę pomiarową. Wychodzimy z pokoju, zaglądamy na stadion (na górze ekranu) - Huber już skoczył - i używamy wysuszonego bukietu na jarzącej się nad drzwiami lampie. Otrzymujemy małą pochodnię, której używamy na którymkolwiek uchwycie na poch(odnię). Fenton opuszcza stadion, a my zamieniamy zmienioną taśmę pomiarową z tą leżącą na stole. Glenn wygrywa!
Sekretny poziom
Trafiamy do muzeum. Rozglądamy się, spoglądając na gablotę - jest zamknięta. Klikamy na szatnię, by spróbować wziąć szalik. Pojawia się gość przyjęcia. Zabieramy barierkę sprzed drzwi po prawej i blokujemy nią wejście od recepcji. Teraz powtarzamy wcześniejszą czynność, otrzymując biały szal. Sprawdzamy stół po lewej (u dołu ekranu) i bierzemy z niego butelkę szampana oraz kieliszek do szampana. Patrzymy na ten drugi, wyjmując korek i drut - spoglądamy na niego i zdejmujemy drut z korka do szampana. Sprawdzamy drzwi po prawej - są zamknięte. Używamy drutu z korka do szampana na szafce ściennej obok drzwi. Wyjmujemy mopa i kwas solny. Teraz używamy tego drugiego, aby otworzyć drzwi po prawej.
Odzyskujemy Oko Smoka
Wchodzimy do pomieszczenia i obserwujemy rozmowę hrabiny z innymi naukowacami. Dowiadujemy się między innymi, że mapa jest teraz w Zamku Wewelsburg niedaleko Paderbornu. Hrabina przekazuje teczkę przywódcy batalionu. Obserwujemy eksperyment testujący nową turbinę lotniczą. Zaglądamy do czerwonej skrzynki - wypada z niej metalowy uchwyt. Wracamy do recepcji, używamy owego uchwytu na gablocie i bierzemy larabończyk. Znów schodzimy jna dół, a w ekwipunku łączymy karabińczyk z białym szalem. Używamy haka na szalu na mopie - mamy już długi hak, którego z kolei używamy na dużej konsoli tuż pod nami. Ustawiamy ją na najwyższe obroty. Zatytkamy obecną w ekwipunku butelkę szampana korkiem, i używamy jej na małej konsoli po lewej. Turbina się włączyła.
Korzystając z zamieszania, używamy metalowego uchwytu na czerwonej skrzynce i bierzemy wąż przeciwpożarowybarierki i używamy go na lewej stronie pomieszczenia, konkretnie na wejściu do małego pokoju. Bierzemy z teczki Oko Smoka i obserwujemy przerywnik. To koniec tego rozdziału.






